QUALITY AWARD 2020

Tudi letos smo postali ZMAGOVALCI!

Blagovna znamka DAN je že tretje leto zapored številka 1 v Avstriji! Ponovno je potekala največja avstrijska študija blagovnih znamk, na kateri je bilo proučenih kar 1500 blagovnih znamk in izvedenih kar 60.000 intervjujev. Postali smo VELIKI ZMAGOVALCI, na kar smo zelo ponosni! Skupaj z vami smo na poti zmage in hvaležni smo za vašo zavezanost! Hvala vam!

Tokrat smo nagrado prejeli virtualno

“Čestitke kuhinjski znamki DAN! DAN je najmočnejša kuhinjska znamka v Avstriji, v skladu z Markttestom 2020 – največjo tržno študijo v Avstriji, ki temelji na 60.000 intervjujih. Najmočnejša znamka pomeni: biti najprepoznavnejši, biti najbolj dinamičen, biti najkvalitetnejši! Na splošno pa je DAN zmagovalec v vseh osnovnih kategorijah, v ključnih kazalnikih uspešnosti, v čustveni moči blagovne znamke in seveda v zadevah družbene odgovornosti in verodostojnosti! Čestitamo za te izjemne rezultate! ” prof. Dr. Werner Beutelmeyer iz neodvisnega inštituta.

Prednosti DAN-a:

KLJUČNI KAZALNIKI USPEŠNOSTI

Naša blagovna znamka DANKÜCHEN se je izkazala kot zmagovalka glede na stopnjo izpolnjenosti najpomembnejših parametrov učinkovitosti na naslednjih področjih:

  • prepoznavnost,
  • pogostost uporabe,
  • oglaševanje,
  • pripravljenost na uporabo,
  • identifikacija ene od najboljših blagovnih znamk,
  • primerjava razmerja med ceno in zmogljivostjo.

ČUSTVENA MOČ BLAGOVNE ZNAMKE

Naša znamka DANKÜCHEN je gonilna sila na področju dizajna s katerim se dotakne tudi srca. Področja, ki nas odlikujejo: 

  • vzbujanje sočutja,
  • zvestoba sami blagovni znamki,
  • inovacije,
  • moč priporočil.

SOCIALNA ODGOVORNOST IN ZANESLJIVOST

Naše podjetje dosega tudi pomembne točke preko socialne in ekološke zavezanosti:

  • družbena odgovornost,
  • zaupanje v blagovno znamko.

Na rezultate smo zelo ponosni! Skupaj smo na poti k zmagi! 

Zahvaljujemo se vsem zaposlenim, našim partnerjem in vsem lastnikom kuhinje DAN!

Hvala vam!

DAN ŠT. 1 – ZMAGOVALEC NA VSEH PODROČJIH!

Skupna zmaga izhaja iz naklonjenosti, ovrednotenja podjetja, ocene kakovosti, navezanosti na blagovno znamko in prepoznavnosti; na podlagi nacionalno reprezentativne študije, ki jo je izvedel trg Marktforschungs Ges.m.b.H. & Co.KG z vzorcem 60.000 intervjujev.

Video